mIsSe ♥ BILDBOMB!

♣Jag har lite nya biilder på meeeeeej nu och jag skulle bara sätta ut dem på blöööggen♣

BAH SÅ NI VET ALLA BILDER PÅ DENNA SIIDAH ÄÄR © ALLTÅ COPYRIGHT
OCH FÖR ER SOM NT VET VAD DET ÄR SÅ BETYDER DET ATT NI ABSOLUT NT FÅ TA BILDERNA
FÖR DÅ ANMÄLS NI DIREKT TILL POLISEN,, SÅ TA INGET FOTA EGNA DJUR,, ELR SÅ BER NI OM LOV I EN KOMMENTAR SÅ VÄLJER JAG OM NI FÅR ELR INTE FÅR TA...

men kolla gärna på de underbara bilderna under...

<--- Kl 6 ung och det var MÖÖÖRKT!,,©
(Ligger och myser i soffan)
<--- Har fått en jobbig apa på ryggen :S,,©
(trore vaa en Lemur beebiis)  X(

<--- Har fortfarande Lemur beebiis XS,,©
(hah!, fast lite göölliigt var det allt ♥)

<--- Jag och min leksaks katt Misse XD ©

(Min katt ramlade in i lådan) 8'D

<--- Precis efter dusch :@ ©
(jag hatar att bli duschad men den här gången behövdes det ;S ni vill nt veta vfr...)

<--- Jag ville bli torr om tassen©
(jag sträkte fram tassen för att den skulle bli torkade,,,gulligt inte sant)

<--- Tagen på bar gärning XD
(jag nt vad jag blev tagen för,,, men jag fick jöö strålkastaren på mej,,, kanske kändis vem vet?)

Jah nu orkar jag nt sätta in fler bilder på mej men snart,,, soon ♣

ALLA BILDERNA ÄR FOTADE AV AMANDA (Molly´s matte) SÅ TA INGA MEN KOLLA,,,LOOKI LOOKI ♥

ska fortsätta sova nu så hejdå så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0