Blir ut kastad i SNÖN!

Ja igår så hände det en hemsk sak..... JAG BLEV UT KASTAD I SNÖN!
(jag kanske nt riktigt blev kastad men jag upplevde det hemskt *brb*)
jah låg på mitt favvo ställe (min klätterställning/klösbräda)
och slummra till lite gran....jag hörde fotsteg som närmade sig.... men jah brydde mig nt som vanligt.

nån grep tag i mig och kasta ut mig på balkongen i snön

till en början var jag bara chockad sedan började jag frysa *br br*

och jah var törtstig så jah åt av snön :S det smakade inget speciellt men man kmr minnas du vet
och sedan fick jag komma in i värmen och fortsätta sova...♣

Det var iaf det jag gjorde igår :)

EN TJUSIG BILD PÅ MEY




MEOW !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0